Surprise Party!! - Reisverslag uit Wernhout, Nederland van Chantal Aert - WaarBenJij.nu Surprise Party!! - Reisverslag uit Wernhout, Nederland van Chantal Aert - WaarBenJij.nu

Surprise Party!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Chantal

14 April 2007 | Nederland, Wernhout

Op woensdag 2 mei sta ik vol adrenaline op schiphol! Om 12.15 stijg ik op om naar Suriname te vliegen. Eindelijk...

Vanwege deze happening hebben mijn lieve vriendinnen een geweldige surprise *afscheids* party georganiseerd.

Ik denk altijd alles door te hebben, maar dat is maar weer eens een keer bewezen dat ik dat nooit heb! ;)

Een geweldig onbezouwen feestje! Wat zal ik dat gaan missen in Paramaribo!

Hieronder zal ik een korte sfeerimpressie gaan neerschrijven over het feestje.. :P

Zondag 1e paasdag...
We zouden 's avonds gaan uiteten met de familie. Maar Inge moest nog een ketting terugbrengen naar Gotje. Nou ok, vooruit, rijden we daar met de auto wel eventjes langs. Cees rijdt vervolgens de auto de oprit op en de garagedeur schuift omhoog. Nog steeds had ik helemaal niets door. ( behalve dat ik het raar vond dat Gotje niet gewoon de voordeur opendeed ipv de garagedeur;)).

En wie springen er allemaal naar buiten? De lorren!! Surprise Surprise.
Helemaal perplex zat ik nog in de auto en kreeg een klein emo momentje ;)

Vervolgens gingen we heerlijk Surinaams koken waarbij de wijn rijkelijk vloeide!

Ook kreeg ik charmante kleding aan: een rasta pruik, oud t-shirtje, en een echte Surinaamse rok!

Na het lekkere eten gingen we vervolgens op kroegentocht langs De Valk, Victoria en Den Bels. Wat was het een feestje! Echt een geweldig weekend!

En nu is het nog maar 2.5 week wanneer ik het avontuur tegemoet ga!
School is afgerond, ticket en visum liggen klaar, en woensdag ga ik nog eens eventjes goed shoppen om de laatste dingetjes te gaan kopen.

Via deze website ga ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen.

DikkeKus
Chantal

p/a Chantal van Aert
Schietbaanweg 27
Paramaribo - Suriname
South-America

  • 14 April 2007 - 17:02

    Els:

    Hi Lieve Zus,

    Leuk verslag van het geweldige feestje!
    Ik zal je gaan missen!

    Maar vind het super gaaf voor je dat je deze uitdaging aan durft!

    Je site hou ik iedere dag in de gaten vanaf het moment dat je weg bent!

    Hele dikke X je zusje!

  • 14 April 2007 - 17:31

    Henki:

    nounou Chantalletje,die was erg goed die suprise hihi ja we moesten wel een en ander verzinnen maar het is gelukt...nu komt het erg dichtbij..en we wensen je een erg fijne tijd en vooral leerzaam..want die bagage neem je weer mee verder in een volgende stap...het leven in...wij vinden het erg knap dat je je inzet voor de arme medemens ,al is het plan wat veranderd,maar zeker niet minder belangrijk...dus erg veel succes en kijk je wel uit,en we houden je site in de gaten hoor dikke xxxxj de klootjes

  • 14 April 2007 - 19:12

    Ciske:

    hier een bericht van het thuisfront....
    we gaan je heel veel succes wensen
    ook namens toon&remy
    zijn erg trots en hopen dat je het naar
    je zin zult hebben

    GR ciske&gonneke xxxxxo o


    P.S. zal wel rustig zijn.....

  • 15 April 2007 - 11:53

    Muis:

    Hej lieve Channy,

    Wat was het een gezellig feestje he. Dat zullen we zeker missen hoor...zonder jou zal het toch anders zijn! Ik wens je via deze weg ook heel veel succes en plezier toe daar en ik hoop dat je heel veel zult leren en dat zij veel van jou zullen leren.

    Dikke knuf,
    Margot

  • 15 April 2007 - 23:38

    Mark Van Oorschot:

    Ik had er geen ID van maar< kijk nu al uit naar de verhalen!

  • 16 April 2007 - 14:36

    Gotje:

    He Channy!!

    Erg handig dat je ons op deze manier op de hoogte kan gaan houden!! Ben benieuwd naar je verhalen en avonturen, die zullen vast spannend & gaaf zijn :)

    Straks als je in Suriname zit zal ik meer berichtjes schrijven!!

    xx Gotje

  • 16 April 2007 - 17:27

    Klootje:

    Channy,
    echt leuk dat je zo'n site gaat bijhouden!! Het surprise feestje was inderdaad super geweldig :D.
    Misschien moet je vaker op reis gaan ;) dan kunnen we nog meer van die feestjes organiseren..
    Maar ik ga je site uiteraard bijhouden. Zet er maar heel veel verhalen en foto's op!

    xxxx

  • 16 April 2007 - 17:34

    Nienke Barends:

    Heej Chantal!
    Echt super gaaf hoor! Ga je site regelmatig 'ff checke'!
    Xx Nienke

  • 16 April 2007 - 17:44

    Marit:

    hoi chantal,
    sow leuk joh die surprise party, zo te zien was het inderdaad een geslaagde avond!
    ook ik ga je natuurlijk volgend via deze site! heel veel plezier daar en natuurlijk ook super veel succes maar dat gaat vast allemaal lukken.
    ik zie je verhalen en foto's wel verschijnen en zal dan ook weer berichtjes achterlaten!!
    groetjes Xx marit

  • 16 April 2007 - 17:55

    Sammie:

    Aaaah, leuk! Kunnen we je mooi volgen als je straks zo ver weg bent ;) . Jaaa, je surpriseparty was geweldig!

    En je HUIS! Wat een kast! Haha... Rielekst :) !

    Nog een paar weekendjes flink feesten en dan zullen we je toch echt 11x bij Den Bels moeten missen... :( .
    ;)

    Dikke kus!

  • 16 April 2007 - 18:12

    Victoria:

    Hello Crazy Channy!
    I have no idea what any of this site says, but I thought I would leave you a message! Have fun on your travels & spread some craziness to South America ;) x

  • 16 April 2007 - 18:57

    Melleke:

    Hey Chantal!

    Het is al bijna zo ver, ik vertrek volgende week maandag en jullie vertrekken als ik al in het zonnige India zit! Wel spannend nu allemaal. Jammer dat we nu toch niks meer afspreken met zijn vijven voordat ik weg ga! Maar ja dat komt dan allemaal wel weer als we allemaal terug zijn in het sombere Nederland! Nou succes in ieder geval!

    Liefs Melanie xxx

  • 16 April 2007 - 19:57

    Akkermaas:

    Ha die foxi!!!

    Oe wat vind ik je toch supercool dat je het avontuur weer op gaat zoeken ;) en wat een goede sfeerimpressie van het afscheidsfeestje!!!

    Superveel plezier daar en je hebt 3 maanden de tijd om je voor te bereiden op het welkomstfeest natuurlijk ;)

    Ik hou je in de gaten!!!

    Kroel, suus

    ps: Smack that all on the floor :p

  • 18 April 2007 - 14:20

    Lin:

    hey channy...

    nog maar heel even, en het gaat echt gebeuren.. Je feestje is dan miss wel voorbij maar gelukkig gaan we nog met zijn allen op stap 3 dgn voor je vertrekt. Wat zal t gek zijn als jij drie maanden weg gaat!
    maar wat ik je wil meegeven: Geniet ervan, neem het ervan en ga ervoor! maar ik weet dat je dat wel doet!

    Het aller aller aller beste daar!!
    Liefss Kusxx Lin

    p.s. en denk af en toe fftjes aan de lorren terwijl je daar in het tropische regenwoud zit!

  • 18 April 2007 - 16:33

    Chantal:

    Hallo Chantal,
    even een heel andere uitdaging voor jou, maar ook dit wordt vast helemaal geweldig.
    ik wens je een te gekke tijd in Suriname, en zal je site in de gate houden!
    liefs Chantal

  • 19 April 2007 - 07:31

    Daan:

    Heeej channy

    Het duurt niet lang meer of je zit in het tropische Suriname. "One small step for man, one giant leap for mankind” zullen we maar zeggen he ;) haha Verder heb ik nog 1 belangrijke tip van Cyriel meegekregen: Als je daar gaat zwemmen, ga dan nooit in een rivier want daar zwemmen dus gewoon krokodillen en piranha’s!! En reken maar dat die wel zin hebben in een Nederlands borrelhapje haha Maar daar hoef jij je vast geen zorgen over te maken want je bent immers toch Queen of the jungle was het niet? ;) You can handle it …
    Nou ik hoop dat je het daar erg naar je zin krijgt, ennuh kick some ass :)
    Tot snel weer…
    Kisss Daan

  • 19 April 2007 - 09:01

    Arnee:

    He Chantal
    We gaan er samen een top tijd van maken!!!!!

    XXX Arnee

  • 19 April 2007 - 15:29

    Ingetje:

    Nou zus, al heel wat berichten :)!

    Ik ben echt benieuwd hoe je het daar in Suriname gaat hebben! :D
    Vast en zeker gaaf, want zo'n uitdaging is absoluut wat voor jou! ;)
    Terwijl wij je allemaal wel een beetje zullen missen maar het is gelukkig maar 3 maanden :-P!

    Dikke X

  • 01 Mei 2007 - 11:43

    Nina:

    Hey Chantal!
    Morgen is het al zo ver!!Je zult wel zenuwachtig zijn ;) ik ben echt benieuwd hoe je het gaat hebben daar aan de andere kant van de wereld! Maar samen met Arnee wordt het vast een leuk avontuur :) Ik wens je heel veel plezier toe, je bent een echte wereldmeid!

    liefs, Nina

  • 01 Mei 2007 - 17:20

    Kim:

    Lieve chantal,
    Ik wil je nog even heel veel plezier toewensen!
    Jullie gaan echt een super tijd hebben daar samen. Ik zal iedere dag even aan jullie denken.. maar zal jullie ook heel erg gaan missen (doe ik nu al)..
    Niet te zenuwachtig zijn alles komt goed. Veel plezier lieverd!

    dikke kus Kim

  • 01 Mei 2007 - 19:54

    Kloos:

    Channy, nog even een berichtje op je site nu je nog thuis bent. Vannacht nog lekker slapen en morgen ga je 1 van je dromen verwezenlijken!! Echt super gaaf!
    Nu begin ik door te krijgen dat je weg gaat.
    Morgen zwaaien we je uit, zoals de alleen de lorren dat kunnen en dan begint jouw avontuur!
    Geniet ervan :)
    Zet maar lekker veel verhalen en foto's op deze site, want we zullen je missen!

    dikke kus!

  • 01 Mei 2007 - 20:57

    Gotje:

    oehoeh nog maar een paar uurtjes op nederlandse bodem!! maar gelukkig heb je een potje echt wernhouts zaaant mee, je kunt natuurlijk niet zonder haha :p

    maar idd, morgen zul je uitgezwaaid worden zoals je alleen door de lorren uitgezwaaid kunt worden!!

    toedeloeee
    x gotje

  • 02 Mei 2007 - 10:59

    Akkermaas:

    en nu ben je echt weg ;) heerlijk alles achter je gelaten en je gaat ervoor...

    en natuurlijk ben je uitgezwaaid zoals alleen wij je uit kunnen zwaaien ;)

    Ik ben benieuwd naar je eerste 'echte' verhaal hier!!!

    Houdoe ( je zou het nog gaan missen )

    X suus

  • 02 Mei 2007 - 12:52

    Lin:

    channy je hangt nu ergens boven de oceaan... hoop dat je vlucht goed is gegaan... en dat je heel veel leuke dingen gaat beleven daar! het afscheid op schiphol vond ik super! hoop dat je je enthousiasme voort zet!!
    have fun!!!!!!
    kusssxxx Lin

  • 02 Mei 2007 - 16:01

    Ruisje:

    Dag Channy!
    Heel veel succes!!! Vergeet geen plezier te maken he ;) ?!
    xx Ruisss

  • 02 Mei 2007 - 18:19

    Sammie:

    En daar ben je dan echt weg :( ! Raar hoor Channy... Maar je gaat vast een supertijd tegemoet daar!
    Hoop dat je je niet verveeld hebt in het vliegtuig met je supermooie boek (al zeg ik het zelf :P ).

    En hou je site bij he (jou kennende ;) )! Ik spreek je snel weer!

    DikkeX van je beste din!

  • 03 Mei 2007 - 11:29

    Hanneke:

    Hee chantal,
    heb je helaas in real life niet meer succes kunnen wensen, dus bij deze:

    Veel succes en heel veel plezier! En geniet ervan he, die 3 maanden zijn voorbij voor je dr erg in hebt.
    Ben benieuwd naar je verhalen! Zal regelmatig op je site kijken:)

    Kus Hanneke

  • 03 Mei 2007 - 12:07

    Bram:

    Schatje,
    Ik heb je sms gekregen. Blij dat je een goede vlucht gehad hebt en je veilig aan bent gekomen.
    Nog een keertje heel veel plezier.
    Ik ga je missen.

    Dikke kus Bram

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wernhout

Suriname

Recente Reisverslagen:

12 Juli 2007

Terug in de bewoonde wereld!

25 Juni 2007

Groot nieuws!!

18 Juni 2007

Brownsberg

09 Juni 2007

Stage

02 Juni 2007

Palumeu
Chantal

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 45131

Voorgaande reizen:

15 Juli 2011 - 06 November 2011

Tripje door Azië

12 Juli 2007 - 12 Juli 2007

Suriname

30 November -0001 - 30 November -0001

Miami, Mexico, Guatemala, Belize

Landen bezocht: