Alweer bijna 3 weken weg... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Chantal Aert - WaarBenJij.nu Alweer bijna 3 weken weg... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Chantal Aert - WaarBenJij.nu

Alweer bijna 3 weken weg...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Chantal

21 Mei 2007 | Suriname, Paramaribo

Hallo Iedereen!

Eventjes snel een kort berichtje, want ik ben heel lang bezig geweest met alle foto's te plaatsen onder Galibi.
Dus bij deze ;)

Maar ik heb gemerkt dat er wat onduidelijkheid is ontstaan over de "verrasing". Laat ik dat nu dan meteen maar eventjes rechtzetten.

Ik ga maandag 28 mei naar Palumeu, zaterdag 2 juni kom ik weer terug! :)
Niet dus voor heel mijn periode hier in Suriname. Echt maar voor een weekje.
We gaan onder begeleiding van een gids. En logeren dus die tijd in het dorpje. Ik kan dan alles zien en vooral waar het allemaal om draait de school!
Super blij ben ik met deze kans en kan niet wachten tot een maandag.
Er gaat een Surinaamse gids mee dus: don't worry ;).
Verder zullen we vanuit Palumeu ook nog allerlei uitstapjes maken.

Afgelopen weekend was ook weer een groot feestje. Baboenhol. Super mooi. Ik probeer donderdag een berichtje over Baboenhol te plaatsen inclusief foto's...

Woensdag is er een Heineken feestje ivm Champions Lequea finale. ( Dat begint hier dus al om 3u 's middags haha ).

Donderdag organiseren Marjolijn & Ik een feestje op ons balkon.

Vrijdag ga ik samen met Agnes het noorden van Suriname verkennen per fiets. Jawel! ;). We pakken vanuit Paramaribo een bootje waar onze fietsen opkunnen en dan steken we de Surinamerivier over en dan gaan we daar naar Nieuw-Amsterdam, Frederiksdorp, Rust&Werk, Marienburg.

Maandag dan lekker naar Palumeu.

En hoogstwaarschijnlijk die zaterdag wanneer ik terugkom van Palumeu meteen door naar Nickerie. Een Surinamer die ik op Salsa heb leren kennen heeft Marjolijn en mij een lift aangeboden en dan boeken we daar een Guesthouse en verblijf ik het verdere weekend in Nickerie. :) * Mam, zie dit niet als liften, want het is een goede bekende van Dhr. Ferrier ook* Geen zorgen dus! ;)

Nu ga ik snel stoppen. Donderdag komt er weer een leuk verhaal over Baboenhol en de foto's. Want het was weer een bijzonder weekend.

Oja, dat pakketje wat ik mocht ophalen was van Brammie! Super lief!! :)

DikkeKus
Chantal

  • 21 Mei 2007 - 18:48

    Muis:

    Weer een erg kort bericht inderdaad ;) Nee hoor super leuk om weer iets van je te horen. En gaaf dat je in ieder geval even mag gaan kijken. Ik ben benieuwd wat je allemaal zult zien.

    Nou ik kijk uit naar donderdag.

    Liefs, Margot

  • 21 Mei 2007 - 19:30

    Lin:

    super dat je iig toch naar palumeu kan! veel plzr in nickerie, apart dat je daar gaat fietsen!! Heel veel plezier!!! Ben weer benieuwd naar je verhalen die lezen we na 2 juni!

    dikke kussxx

  • 21 Mei 2007 - 19:45

    Gotje:

    Haha je bent iig lekker druk bezig daar! Veel plezier met alle dingetjes die je gaat doen, en natuurlijk ook in Palumeu, al zal ik je daarvoor vast nog een keer een berichtje sturen.

    Kijk uit naar je volgende verhaal!
    xx Gotje

  • 21 Mei 2007 - 19:50

    Akkermaas:

    fietsen, heerlijk lekker hollands :D


  • 21 Mei 2007 - 19:57

    Ciske&gonneke:

    ik zie weer wel dat het daar echt aanpoten is..... zo druk met al die vakanties! MAAR wel leuk voor je.alvast veel plezier in het buitenland....GR. en veel xxxx

  • 21 Mei 2007 - 20:25

    Kloos:

    Channy, echt leuk joh dat je nog naar Palumeu gaat. Dan kun je daar toch nog even de sfeer proeven. En leuke uitstapjes allemaal. Ik had je nog een mailtje gestuurd. is de storing al afgelopen?
    3 weken... heb nu even het gevoel dat het al langer is... gek is dat. Maar vandaag dacht ik er nog aan; nu kan ik Channy niet zomaar tegen komen op school ofzo. Haha heel stom, opeens na 3 weken zo'n gedachte.
    Verder gedraag je je daar lekker als een echte lor ;) ga zo door.
    Ga even de foto's kijken. Kijk uit naar je volgende bericht

    ps: had al iets vernomen over het pakje van Bram, Heel lief!!

    kus

  • 21 Mei 2007 - 21:53

    Mark Van Oorschot:

    Ja ik ben benieuwd en wacht vol spanning af! Fiets ze en veel plezier in Amsterdam ( en alle andere plaatsen)!
    Foto's waren top!
    Toedels

  • 22 Mei 2007 - 11:16

    Sammie:

    Wat leuk dat je toch naar Palumeu kan, toch mooi dat je daar even kan kijken hoe het nu eigenlijk is.
    Ik ga je zo even een mailtje sturen, heb nog een leuk artikel voor je over Nick&Simon in Suriname ;).

    En Channy op de fiets in Suriname... wie had dat gedacht? :D
    Ik ga eens even naar je foto's kijken!

    DikkeKusXX!

  • 22 Mei 2007 - 12:29

    Mo:

    channy wat ziet het er toch uit dat je daar alleen maar heerlijk aan het genieten bent.. hartstikke gaaf!!

    veel plezier in palumeu.. en maak maar veel foto's :)

    succes weer

    xmo

  • 22 Mei 2007 - 13:04

    Henki:

    hoi Chantal,mooie foto's weer ja en je weet daar maak je me blij mee met mooie foto's haha maar ik ben ook blij dat het zo goed gaat allemaal mooie avonturen en belevenissen allemaal bagage waar je verder in je leven wat aan kunt hebben en super gemotiveerde meid zie ik daar dat mag ik wel....veel succes en we volgen je dikke xxxxxjes vd klootjes tja nu bij Lyon is vlakbij haha niet zulke verre reizen als jij ....maar toch ook leuk doei doei of te wel ciao van henki

  • 22 Mei 2007 - 13:35

    Gotje:

    ohja ons pa wil je een sponsorcontract aanbieden zodat je met een fiets van jaak kaak daar rond kan touren, en zo reclame kan maken voor ons :D haha, goed idee of niet?

    xx gotje

  • 23 Mei 2007 - 08:27

    Kim:

    Ik zie dat je veel aan het ondernemen bent daar. En dat je weer mensen heb gevonden die lekker met je willen feesten. Ik mis onze avondjes wel een beetje al ik dit allemaal zo lees!!
    Maar dat komt volgend schooljaar weer helemaal goed!

    xxx

  • 23 Mei 2007 - 13:42

    Chantal:

    wat een geweldige verhalen!en wat geweldig dat je naar Palumeu gaat!doe Monique(kleuterjuf), Selena en Chapeau(gids van de Mets) heel veel groetjes van mij!
    en jou wens ik nog heel veel plezier, maar dat zal zeker wel lukken zo te lezen!

    liefs van Chantal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Suriname

Recente Reisverslagen:

12 Juli 2007

Terug in de bewoonde wereld!

25 Juni 2007

Groot nieuws!!

18 Juni 2007

Brownsberg

09 Juni 2007

Stage

02 Juni 2007

Palumeu
Chantal

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 45094

Voorgaande reizen:

15 Juli 2011 - 06 November 2011

Tripje door Azië

12 Juli 2007 - 12 Juli 2007

Suriname

30 November -0001 - 30 November -0001

Miami, Mexico, Guatemala, Belize

Landen bezocht: